Klantentevredenheid

Heb je klachten of suggesties?

Bij Bank de Kremer engageren we ons om op elke klacht snel te reageren. Stuur je ons een brief of mail? Dan bevestigen we binnen de 24 uur dat we je klacht hebben ontvangen. We spreken concreet met je af wanneer je een antwoord mag verwachten. Ten laatste na 5 bankwerkdagen nemen we opnieuw contact met je op.

Hoe ga je best te werk?

1. Contacteer je adviseur

In eerste instantie neem je best contact op met je adviseur die onmiddellijk zijn verantwoordelijkheid opneemt.

2. Ben je niet tevreden over de oplossing die je werd voorgesteld?

Wens je een tweede opinie van iemand die onafhankelijk kan oordelen?

Lotte Martens, Adviseur klantentevredenheid
Ledeganckkaai 7
2000 Antwerpen
T 0800 95 905 (gratis)
klantentevredenheid@bankdekremer.be

3. In laatste instantie kan je terecht bij de ombudsdienst voor de financiële sector

Bij deze ombudsdienst dien je je klacht schriftelijk in, met een kopie van de briefwisseling die je voerde met onze bank en alle relevante documenten.

Ombudsfin vzw
North Gate II
Koning Albert II laan 8, bus 2
1000 Brussel
T 02 545 77 70
ombudsman@ombfin.be

Ombudsdienst verzekeringen
de Meeùs Square 35
1000 Brussel
T 02 547 58 71
info@ombudsman.as

Voor betalingsdiensten bovendien ook bij
FOD Economie, KMO, Middenstand & Energie,
t.a.v. Algemene directie Controle en bemiddeling
Vooruitgangsstraat 50
1210 Brussel
T 02 277 51 11
info.eco@economie.fgov.be