Bank de Kremer streeft ernaar haar diensten toegankelijk te maken voor al haar klanten, omdat iedereen recht heeft op een gebruiksvriendelijke en inclusieve bankervaring, ongeacht fysieke, zintuiglijke of cognitieve moeilijkheden.
Bank de Kremer is een divisie van Bank Van Breda. We zijn bereikbaar via diverse kanalen.
Klanten kunnen hun contactpersoon bereiken via (de) Bank de Kremer Online (app), e-mail, of telefonisch. Een afspraak maken kan via de contactpagina.
Verder staan de medewerkers van de Helpdesk Customer Care op bankwerkdagen tussen 8.30 u. en 17 u. klaar om vragen over de toegankelijkheid van de diensten te beantwoorden via e-mail (helpdesk@bankvanbreda.be) of telefonisch (+32 (0)3 245 22 44).
De bank werkt continu aan de verbetering van de toegankelijkheid van onze digitale toepassingen door:
Deze pagina werd voor het laatste bijgewerkt op 27 juni 2025.
Card Stop (24/7)
078 170 170
Fraudelijn (24/7)
03 245 00 11