Hebt je vragen of opmerkingen? Contacteer dan onze Helpdesk Customer Care. Dat kan via een berichtje in Bank de Kremer online of via 03 294 23 09. Ze helpen je graag verder elke bankwerkdag tussen 8.30u en 18.00u.
Vragen over inloggen of je digipass? Klik hier.
Het exporteren naar CSV-formaat doe je via 'rekeningen'. Daar zie je links bovenaan een balk met zoekfunctie. Klik hierop en je krijgt de mogelijkheid om te zoeken op de gegevens van de begunstigde. Indien je alle bewegingen van een bepaalde rekening wenst te exporteren dan dien je enkel de data in te geven (zonder in het veld van de zoekfunctie nog iets bijkomend in te brengen). Vervolgens klik je op zoeken en selecteer je links de gewenste rekening. Daarna kan je exporteren naar CSV formaat (excel bestand).
Je termijnrekeningen zijn raadpleegbaar onder ‘Beleggingen’. Hier vind je een overzicht van je termijndossier(s) met hun eigen ‘TD’-nummer. Per termijndossier kan je de details raadplegen van de verrichtingen alsook de uittreksels opvragen.
Een Bank de Kremer online app voor tablet bestaat nog niet. We optimaliseerden Bank de Kremer online wel voor gebruik via de browser van je tablet. Voor de beste gebruikerservaring werk je best in landscape modus (liggend).
Je uittreksels vind je via ‘Rekeningen’. In de middenste kolom klik je op ‘Uittreksels’. De optie ‘Uittreksels’ bestaat uit twee delen. De filter geeft je de keuze voor de frequentie van de uittreksels die je wenst weer te geven: maandelijks (standaard), wekelijks, dagelijks of vrij. De vrije filter laat je toe zelf een selectie te maken van start- en einddatum. De selectie moet binnen hetzelfde jaar vallen. Je kan wel voor een volledig jaar één uittreksel genereren.
De uittreksels vermelden per lijn de verrichtingen voor de gekozen frequentie of datum. Door te klikken op de blauwe verrichtingsnummers (bijv. 2015-00001 – 2015-00100) kan je de PDF downloaden.
Let op! Je hebt een programma nodig om PDF-bestanden te raadplegen. Download hier een gratis PDF-lezer.
Je kan op elk moment van de dag je uittreksels opvragen. In de kolom ‘Periode’ wordt aangeduid wanneer het uittreksel nog onvolledig is. Aangezien we 24 uur per dag transacties verwerken, is je definitief en volledige uittreksel pas beschikbaar na middernacht. Tot deze afsluiting vermeldt het eindsaldo van je laatste uittreksel het uur van de opvraging.
Op het overzichtsscherm kan je onderaan je rekeningen kiezen voor ‘Beheer weergave rekeningen’. In een pop-up staan twee kolommen: de namen van de rekeninghouders en de rekeningen voor de geselecteerde rekeninghouder. Je kan de rekeningen afvinken die je niet wenst te zien op je overzichtsscherm. Het totaal van de rekeningen blijft wel zichtbaar onder de hoofding ‘Rekeningen’. Zijn er rekeningen die je helemaal niet wil zien in je Bank de Kremer online? Contacteer dan onze Helpdesk.
De volgorde van je rekening of rekeninghouder veranderen doe je met het icoontje naast iedere rekeninghouder en naast iedere rekening. Als je over dit icoontje gaat, verandert je pointer in een vierdelig pijltje. Je kan deze knop indrukken en zo de rekening of rekeninghouder van plaats wijzigen. Deze wijziging wordt behouden op je overzichtsscherm én voor de weergave onder de hoofding ‘Rekeningen’.
In de lege tekstveldjes typ je een alias voor de gekozen rekening. Deze alternatieve benaming is persoonlijk en enkel zichtbaar voor jou in je eigen Bank de Kremer online. De alias is niet zichtbaar op je uittreksels.
De details kan je op 2 plaatsen vinden: bij je uittreksels en bij de uitgevoerde verrichtingen.
Je gaat naar 'Rekeningen', selecteert de rekening met de ontvangsten betaalterminal en klikt dan op 'Uittreksels'. Na het selecteren van de frequentie (maandelijks, wekelijks…) vink je het veld 'inclusief POS-transacties' aan (POS = Point of Sale). Vervolgens klik je op de verrichtingsnummers en dan opent het uittreksel zich. Het detail van de ontvangsten betaalterminal vind je achteraan terug als bijlage.
Je gaat naar 'Rekeningen', selecteert de rekening met de ontvangsten betaalterminal en klikt dan op 'Uitgevoerd'. Je selecteert de verrichting met ontvangsten betaalterminal en klikt rechts onderaan op 'Detail POS ontvangsten' (POS = Point of Sale). Je krijgt nu een kader met daarin per terminal de details van de ontvangen transacties. Klik je rechts onderaan op 'Exporteren' dan kan je deze details exporteren naar een CSV-bestand.
Tip: door links bovenaan in het rekeningenscherm te zoeken op betaalterminal krijg je ineens alle ontvangsten onder elkaar voor de geselecteerde periode. Je kan per transactie het detail bekijken en exporteren (zie boven detail ontvangsten betaalterminal via uitgevoerde verrichtingen).
Card Stop (24/7)
078 170 170
Fraudelijn (24/7)
03 245 00 11