Helpdesk

Heb je inlogproblemen? Of heb je andere vragen over Bank de Kremer online? Contacteer dan onze Helpdesk Customer Care. Dat kan via een berichtje in Bank de Kremer online of via 03 294 23 09. Ze helpen je graag verder elke bankwerkdag tussen 8u30 en 17u00.

Hieronder vind je alvast een antwoord op veelgestelde vragen indien inloggen niet vlot.

Wat zijn de systeemvereisten?

Windows
Microsoft Windows Vista/Windows 7/Windows 8
Microsoft Internet Explorer vanaf 9.0
Meest recente versie van Google Chrome
Meest recente versie van Mozilla Firefox
Javascript ondersteuning
Cookies aanvaarden

Macintosh
Mac OS X vanaf 10.6
Meest recente versie van Safari
Meest recente versie van Google Chrome
Meest recente versie van Mozilla Firefox
Javascript ondersteuning
Cookies aanvaarden

Linux
Meest recente versie van Mozilla Firefox
Javascript ondersteuning
Cookies aanvaarden

Bank de Kremer garandeert een correcte werking van Bank de Kremer online voor bovenstaande configuraties. Hoewel het mogelijk is dat Bank de Kremer online onder andere configuraties werkt, kan Bank de Kremer hier geen garanties voor geven.

Hoe activeer je je digipass?

Zet je digipass aan d.m.v. de rode toets.
Geef de initiële pincode in die je vindt in de verzegelde enveloppe en druk op OK.
Verander de initiële pincode in een persoonlijke pincode van 4 cijfers. Druk op OK.
Bevestig je zelf gekozen pincode door ze nogmaals in te geven. Druk opnieuw op OK.

Suggestie: als pincode van je digipass kan je dezelfde pincode gebruiken als voor je bankkaart. Zo moet je minder codes onthouden.

Waar vind je je user ID ?

Je user ID bestaat uit zes cijfers die je kan terugvinden rechts bovenaan op het contract dat je ondertekende voor je Bank de Kremer online abonnement. Vind je je user ID niet meer terug? Neem dan contact op met je kantoor of de Helpdesk Customer Care.

Wat moet je doen als je je pincode vergeten bent?

Toets 5 maal een verkeerde pincode in op je digipass.
Je digipass blokkeert en er verschijnt een “unlock”-code op het scherm.
Contacteer onze Helpdesk Customer Care op het nummer 03 294 23 09 elke bankwerkdag tussen 8u30 en 17u00. Zij zullen je pincode resetten.

Hoe wijzig je je pincode?

Zet je digipass aan door op OK te drukken.
Druk op het cijfer 3.
Geef je huidige pincode in en druk op OK. 
'New PIN?': geef een nieuwe pincode van 4 cijfers in en druk op OK.
Krijg je bij de keuze van de nieuwe PIN de bemerking 'Weak PIN'? Dan is de gekozen code te eenvoudig (bv. 1234) en moet je een nieuwe code kiezen.
'Repeat PIN': herhaal je nieuw gekozen pincode om te bevestigen en druk op OK. 
'New PIN OK': druk nogmaals op OK.

Wat moet je doen als je digipass geblokkeerd is?

Heb je meer dan 5 keer een verkeerde pincode ingegeven? Dan is je digipass geblokkeerd. Er verschijnt een 'unlock'-code op het scherm. Contacteer onze Helpdesk Customer Care op het nummer 03 294 23 09 elke bankwerkdag tussen 8u30 en 17u00. Zij helpen je graag verder.

Wat moet je doen als de inlogpagina geblokkeerd is?

Heb je meer dan 5 keer een fout(e) user ID, serienummer of code ingetikt op de inlogpagina? Blokkeert de pagina? Contacteer dan onze Helpdesk Customer Care op het nummer 03 294 23 09 elke bankwerkdag tussen 8u30 en 17u00. Zij helpen je graag verder.

Wat moet je doen bij verlies of diefstal van je digipass?

Stel je vast dat je digipass verloren is of gestolen werd, dan moet je dit onmiddellijk melden aan onze Helpdesk Customer Care op het nummer 03 294 23 09 elke bankwerkdag tussen 8u30 en 17u00. Onze Helpdesk zal uiterlijk de volgende bankwerkdag je digipass blokkeren. Zonder je user ID en persoonlijke pincode heeft niemand toegang tot je rekeningen en vermogensoverzicht.

Enkele dagen later ontvang je een nieuwe pincode via de post en mag je een nieuwe digipass afhalen in je kantoor. Let wel: voor deze nieuwe digipass worden de kosten, zoals vermeld in onze kosten en voorwaarden, gefactureerd.

Wat moet je doen bij de melding 'Battery low'?

Vraag een nieuwe digipass aan via een bericht in Bank de Kremer online of contacteer onze Helpdesk Customer Care op het nummer 03 294 23 09 elke bankwerkdag tussen 8u30 en 17u00. Zij helpen je graag verder.